מרזבים – המלצות

 

המרזבים הם חלק אינטגרלי מאיטום בית איכותי, ויש להם גם אפקט עיצובי שיש לקחת בחשבון

למרות שאנו משקיעים זמן רב במחשבה ותכנון של חוץ הבית שלנו, יש דברים אשר חומקים בצורה לא מובנת מתשומת הלב שלנו. מרזבים הינם פריט אשר נמצא כמעט בכל בית בארץ, אך רובנו איננו מבינים את החשיבות שלהם לתפקוד תקין של הנכס. המרזבים מונעים זרימה של מים על פני קירות הבית, זרימה אשר הייתה עשויה בהחלט ליצור צבר של נוזלים בקיר, מה שיגרום במקרה הטוב לרטיבות בקיר ולפירור הצבע והטיח, ובמקרה הרע עשוי לגרום להצפה או להחלשה משמעותית של המבנה כולו.

המרזבים הם חלק אינטגרלי מאיטום בית איכותי, ויחד עם איטום גגות מעניקים לנו חבילת איטום כמעט מושלמת. נוסף על היכולות שלהם לשפר את איטום הבית, המרזבים מהווים פריט עיצובי לכל דבר ועניין, ויש לקחת גם פרמטר זה בחשבון בעת בחירת המרזבים המתאימים לנו ביותר.

ThinkstockPhotos-176881006

Rain gutter

כיצד נוכל לבחור את המרזבים המתאימים לנו ביותר מתוך המגוון הקיים בשוק

בשוק כיום קיים מגוון רחב של מרזבים. בעבר הלא רחוק, בארץ הוצע למכירה דגם אחד ויחיד של מרזב פשוט עשוי מברזל צבוע או מגלוון. כיום, קיים מגוון רחב של מרזבים הנבדלים זה מזה בעיצוב שלהם, ובחומר הגלם בו נעשה שימוש לבנייתם. בחירה של הדגם המושלם עבורכם דורשת ידע על הדגמים החדשים הפופולאריים:

  • מרזבים מאלומיניום: מרזבים מאלומיניום מעוצבים בצורה של חלקים רבים המשתלבים זה בזה. חלק ניכר מאזור זרימת המים הינו סגור, מה שמונע חדירה של מזהמים ופגיעה בזרימה עצמה, אך לעיתים עשוי להקשות על פתיחת סתימה שכבר נוצרה. מרזבים אלו אינם מחלידים ומחזיקים שנים.
  • מרזבים מנחושת: מרזבים אלו מעניקים לחוץ הבית מראה אירופאי עתיק ויפה במיוחד.

בחרו בבעל מקצוע איכותי לבצע התקנה של מרזבים

חשוב מאוד להקפיד לעבוד עם בעל מקצוע איכותי בעת רכישה והתקנה של מרזבים מאלומיניום. רק כך תקבלו מוצר אשר ישרת אתכם למשך שנים רבות קדימה. רכישה של מרזבים לא איכותיים עשויה לגרום לצורך בהחלפות חלקים חדשות לבקרים, ולעיתים לנזק משמעותי ליכולת האיטום של הבית.

ThinkstockPhotos-176881006.jpg

כתיבת תגובה